Pytanie, które niszczy wszystkie moje chęci do życia



- Halo! Roksi! Potrzebujesz tekst na bloga, a nie masz nic!
- Ale mi się nie chce, po co mi ten blog i tak beznadziejnie piszę…
- No, a po co ci leżenie i nic nie robienie?
- Bo… nie wiem… ale to jest… łatwiejsze...
- Potem będziesz miała wyrzuty sumienia, że nic nie robisz!
- No dobra… ale ja nie wiem nawet o czym co napisać, a po co komu kolejny bezsensowny tekst o niczym?
- Dopóki go nie napiszesz, nie wiesz czy ten tekst będzie bezsensowny.

Ehhh… kocham te kłótnie z samą sobą.

(Nie komentujcie tego rysunku, wiem że każdy narysowałby go lepiej XD Ona miała wyglądac na znudzoną, zmęczoną, itp. Wygląda? :P) 

No właśnie.
„PO CO?”
„Po co mi ta szkoła”
„Po co mi matura”
„Po co mi praca”
„Po co mi ten blog”
„Po co mi ta znajomość”
„Po co mi ta książka”
„Po co robić cokolwiek, życie i tak nie ma sensu”
„Po co krzyczysz i tak wszyscy umrzemy”
„Po co sobie tak utrudniać życie”
„Po co wstawać”
Za dużo…

Ja doskonale wiem (jak nikt inny), że to życie jest po nic. Według mnie.
ALE! Lepiej spędzić je przyjemnie, skoro już jest, niż nudząc się, nic nie robiąc, narzekając i smutając, bo to życie nie jest takie jakie chcę. Skoro i tak żyjesz, to wykorzystaj to, bo to się bardziej opłaca niż nie wykorzystać tego. I tak umrzesz.
Zaakceptuj fakt, że czy coś zrobisz czy nie zrobisz to i tak nie ma żadnego sensu. 

JEDNAK PAMIĘTAJ!

Lepiej robić rzeczy, które dają nam większą przyjemność, niż te które są po prostu łatwe.

JAKIMI JA GŁĘBOKIMI ZDANIAMI DZISIAJ PISZĘ.

Ale ja tu poruszam bardzo ważny problem, który utrudnia mi życie. Może Tobie tez, a jak nie to zazdro. Serio. Zazdro. 
Dopiero kiedy nakieruję swoje myśli na ten powyższy tok rozumowania to się zabieram za robienie rzeczy. A nie zawsze mi się chce tyle myśleć (myślenie jest trudne, lepiej przejrzeć fejsbuka) i wtedy samo „Po co?” zostaje w mojej głowie i sprawia, że jestem smutnym, leniwym, bez żadnego sensu człowiekiem.
Chyba człowiekiem.

A może Ty wiesz jak pozbyć się tego złego, najgłupszego i najgorszego pytania jakie istnieje: „PO CO?” z głowy? Ja naprawdę nie wiem. Ale wiem, że jak się go pozbędę to moje życie będzie idealne. 

W sumie podejrzewam, że to bardzo cenna wiedza, ale…
Brak bezinteresownej pomocy niszczy ten świat….
Zmieniajmy świat na lepsze…
ZACZNIJ JUŻ DZIŚ!






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak się zainspirować?

Jak przestać być smutnym?

Pasje #1 Pisanie.