Pasje #1 Pisanie.


Kocham pisać.
Dlaczego?
Może dlatego, że aby pisać nie trzeba wychodzić z łóżka.
Może dlatego, że pisanie pomaga mi poukładać bałagan, który mam w głowie.
Może. Może. Może.
Nie trzeba mieć powodu, aby coś kochać, prawda?



Kiedy się spisze wszystko co leży na duszy jest lżej. Często mam tak, że uświadamiam sobie, co naprawdę myślę, czy czuję, dopiero kiedy to napiszę.
Kiedy nie wiem co napisać, to muszę zaczerpnąć inspiracji. I te chwile szukania jej są najczęściej niezwykłe. Kiedyś na jeszcze innego bloga napisałam:

„Kocham pisać, a najbardziej godziny spędzone na poszukiwaniu weny. Godziny męczącej podróży pełnej nadziei, że ona jednak gdzieś tam jest. Czeka cała we krwi, związana, gotowa by brać ją pełnymi garściami, brutalnie, nie zważając czy jej się to podoba. Godziny pełne kąsających komarów, parzących pokrzyw, dziur, otarć, błota. Jednak później to wszystko jest wynagradzane, bo ona jest tylko moja. Czasami naprawdę warto się trochę bardziej postarać i poświęcić, by jej nie stracić. Nie pozwolić umrzeć jej bezsensowną śmiercią ze starości, tylko tak jak ona tego chce – krwawiąc, cierpiąc, krzycząc, czując, że nie ma wpływu na swoją przyszłość. Jest tu i teraz, a następna minuta nie nastąpi. Skończy się cały ból…”



W pisaniu nic mnie nie ogranicza. Sposobów na wyrażanie swoich myśli poprzez słowa jest pełno, grunt to pisać, szukać, iść do przodu i czerpać z tego przyjemność.

Pisanie wiele nie wymaga, wystarczy kilka kartek i długopis, albo laptop, czy nawet notatnik w telefonie.

Dlatego jeśli myślisz, że chciałbyś coś napisać, to po prostu to napisz. Może Ci się spodoba i zostaniesz z tym na dłużej.



Komentarze

  1. Spodobało mi się i swoje i Twoje pisanie. Tu i tu zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama często piszę, pomaga mi to rozprawiać się z problemami życia codziennego. Zostanę tutaj na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak się zainspirować?

Jak przestać być smutnym?